ReifenGumi.huSzolgáltatások/

TPMS szerviz

TPMS szerviz

Érdekességek

Mit jelölnek a számok?

tire size

Hankook

Az utánvágott abroncs olyan új, vagy futózott abroncs, amelyen a futófelület mintázatát felújították, vagy új mintázatot kapott, a mintázat mélyebbre vágásával.

Csak azokat a gumiabroncsokat vágjuk után, melyek oldalfalán fel van tüntetve az „utánvágható” jelölés, mivel azokat utánvágási céllal további futófelület alatti gumiréteggel láttak el.

A teherabroncsok utánvágását kiképzett munkatársakkal végeztetjük. Fontos, hogy

  • megmaradó futófelület alatti legkisebb gumiréteg rendelkezésre álljon,                        
  • az öv felülete ne sérüljön,
  • a mintaárkok ne repedezzenek meg,
  • a beékelődő kövek ne okozzanak kárt az abroncsban (a művelet előtt el is kell azokat távolítani),
  • az utánvágás előtt az abroncs NEM lehet teljesen kopott (akkor célszerű az abroncsot utánvágni, amikor az eredeti   mintázat-ból legalább 3-6 mm vastagság még megmaradt),
  • a megmaradó barázdamélységet a „MINTÁZAT LEGKISEBB MÉLYSÉGÉNÉL” kell megmérni!

 

Miért érdemes utánvágni a gumiabroncsokat?

  • megnövekszik a gumiabroncs kilóméterteljesítménye,
  • üzemanyag takarítható meg,
  • megnövekszik az abroncs tapadása, így biztonságosabbá válik,
  • csökken a környezetterhelés.

 

Bővebben...

TPMS (Tire Pressure Monitoring System )- keréknyomás érzékelő rendszer. Az Európai  Unióban bevezetésre kerül, miszerint 2014 Novemberétől minden új forgalomba helyezett járműnek rendelkeznie kell  TPMS (keréknyomás figyelő) rendszerrel. A TPMS rendszer része lesz a műszaki vizsgán ellenőrzött funkcióknak  2014 novembertől  forgalomba helyezett új gépjárművek esetében.

Bővebben...

tömlők, tömlővédőszalagok, csavarok, szelepek értékesítése

Bővebben...

A Reifen Marketing Kft. személy- és tehergépkocsi alu- és acéltárcsák értékesítésítésével a kezdetek óta foglalkozik. A több mint két évtizedes tapasztalat, a folyamatosan képzett szakembergárdának és a 2005 nyarától bevezetett ISO 9001:2008 minőségirányítási rendszer szavatolja, hogy járműve a legmegfelelőbb terméket kapja.

Bővebben...

A görgőzés egy felületjavító eljárás, ahol a polírozott acélgörgők nyomást gyakorolnak a kisebb szilárdságú munkadarab felületére. Ha a görgők által kifejtett nyomás túllépi a munkadarab anyagának folyáshatárát, a felületi réteg képlékenyen deformálódik. Ez a deformáció egy tükörsima, nagy hordozószilárdságú felületet eredményez.

Bővebben...

A használt gumiabroncs sokféleképpen javítható. A legtöbb esetben a javítások megvárhatóak, helyben elkészülnek. Akadnak azonban olyan esetek, melyeknél komolyabb beavakozásra van szükség.

Ilyen esetben a gumiabroncsot vulkanizálni kell.Általában olyan esetekben alkalmazzuk a vulkanizálást, mikor pl.: a gumiabroncs teljes falvastagságon át húzódó repedéseit kell kijavítani. A használt autógumi vulkanizálása 150°C hőmérsékleten történik, és 0,5-0,8 MPa nyomáson, a vulkanizálás ideje az anyagvastagságtól függ.

Bővebben...

Elérhetőségek, ügyfélszolgálat

Postacím:
4551 Nyíregyháza-Oros, Fő u. 84.
Telephely:
4551 Nyíregyháza-Oros,
Nyíregyházi u. 2/c. 41 sz. főút 5-6 km között
Telefon:
06-42/481-605, 06-30/551-50-10

SZÉCHENYI2020 PÁLYÁZAT